Translate

вторник, 13 януари 2015 г.

Моите ТОП10+2 за 2014

  Здравейте!
Реших да се върна назад и да  направя ретроспекция на сътвореното през миналата година. Исках да ви покажа само най-любимите си проекти. Честно казано, много ми беше трудно да отделя само няколко. Много често освен идеята в проектите ми има вложено и отношение, към човека, за когото е направен. Именно заради това си мисля, че когато правя нещо за специален човек, се получава много по-добре, отколкото, ако е направен просто така, без конкретна причина.  И все пак, най-накрая се спрях на следващите 10+2, не можах да се откажа от нито един още, та да останат само 10. Подредих ги хронологично, по реда, по който съм ги правила. Сега ще ви ги представя, и ще добавя линк с основната публикация, където има повече от 1 снимка. Ето ги:
Пролетно тагче ЖЕНА, за играта на Ем,


ПОДАРЯВАМ ТИ- тагчето, което направих за Тони-Точица, като подарък за нейното прекрасно участие в моето първо предизвикателство при Картичкофурии.




















Тагче БОЖУРИ, за рождения ден на Милена-моя колежка и шефка. Страхотен , много добър човек и шеф. Добре би било повечето началници и управници да са като нея, и да мислят и за хората...

На моето цветенце, тагче за имения ден на дъщеря ми. 


Пролетен скеч - моето първо участие като вдъхновителка при Хартиените вълшебници.


Моята картичка  за Дена на детето. Отново за дъщеря ми.



Картичка и гривна, за Рождения ден на сестра ми


Златна есен- участието ми при IndigoBlu, с което влязох в техните ТОП3 . Много се гордея с това постижение, понеже техните печати са ми едни от най-любимите. 


Тиква от вестник-това беше отново експеримент. Трябва да призная, един от найюлюбимите ми и най-забавните, които съм правила.


Мъжки свят-тагче за сина на една моя приятелка. Първите ми опити с папки за релеф. От тук нататък страшно се запалих по този вид правене на фонове.


За Софи. Този таг направих специално за Софи. Заедно с страничката за нейната дъщеричка. Признавам, че Софи е една от най-близките ми интернет-другарчета. Не съм се срещала с не на живо, но искрено се надявам някой ден и това да се случи.

Това е от мен за днес. Надявам се да ви е интересно и забавно. Хубав дени слънчеви увмивки на всички!

3 коментара:

  1. Чудесна селекция, от чудесно изработени проекти. Ако позволиш да си избера фаворит, без колебания ще посоча тага на Точица. Там веднага ме връхлетя ефекта "уау " :) Пожелавам ти още много креативни и толкова впечатляващи творения и през 2015 г.

    ОтговорИзтриване
  2. Толкова много красота на едно място!

    ОтговорИзтриване
  3. Красота! Чудесен подбор, Мари. И моето любимо тагче е тук :-). Всеки ден си го гледам и му се любувам!

    ОтговорИзтриване