Translate

събота, 6 юни 2015 г.

Дантелено тагче

Здравейте!
 Ще ви покажа едно тагче, което направих за рождения ден на една приятелка на дъщеря ми. Напоследък страшно много ми харесва да използвам комбинацията рециклиран картон + розово и бяло. Напомня ми на отминалите детскивремена, когато сем била достатъчно малко момиченце, за да харесвам основно розовия цвят. Отново няма от моите цветя-все пак дантелата е достатъчно разкошна. И ми се струва, че когато има такъв фон, не е необходимо да с затрупва отгоре с нещо друго. А може би това е влиянието на изчистеният стил на Stampin'Up.
Техните печати са толкова красиви сами по себе си- на мен поне много ми харесват, че не ми се изка да ги забутвам между купища други елементи. Това е от мен за днес.
  Пожелавам ви хубави почивни дни!
 Предизвикателства:
Challnge #186 - Anything Goes/Family Friendly
CCH # 198 - Use ribbon or lace
Картичкофурийско предизвикателство 261 Детето в мен
Something Old & Something New



 

 


4 коментара:

  1. Your tag is gorgeous! Thanks for sharing your creation with us at Sweet Stampin' :)

    ОтговорИзтриване
  2. Gorgeous tag! I love the added ribbon detail! Thanks for sharing with us at WAW!

    ОтговорИзтриване
  3. Beautiful tag - the background is gorgeous.
    Thanks for playing along at Sweet Stampin' this week.
    Good luck.
    Debs xx

    ОтговорИзтриване
  4. Absolutely gorgeous tag. Thank you for playing with us at Sweet Stampin'.

    Have a lovely weekend.

    Love and hugs
    Maarit

    ОтговорИзтриване